El Compromís d’Arenys de Munt, resposta a CiU d’Arenys de Munt

Respecte a les declaracions d’Alfons Molons de CiU d’Arenys de Munt, com a representant de la secció local d’ERC a la Consulta i a l’Aplec vull aclarir alguns malentesos i algunes mentides que s’hi diuen.
En cap moment s’ha exclòs ha CiU.
Les propostes de CiU al Compromís d’Arenys de Munt el rebaixaven fins al punt que ja no comprometia a fer un referèndum vinculant la propera legislatura, així el document perdia el seu sentit.
CiU feia la proposta de fer el referèndum tant sols quant és tingui la certesa de guanyar-lo, això no era comprometre’s a res i no hi estàvem d’acord, malgrat tot donat que jo estava convalescent d’una operació i no vaig poder participar en la reunió de la Comissió on es va discutir aquest punt, si tothom hi estava d’acord també ho haguessim signat.
Si mai CiU decideix recolzar sense ambigüitats la independència de Catalunya seran benvinguts i els rebrem amb els braços oberts, mentre no es decideixen el que el Compromís el signi només el representant local de CiU és francament una presa de pel, però si no ho van signar va ser per un malentès entre el Sr. Mora, la organització i ells.
Si no vaig anar a la primera reunió de la consulta va ser perquè estava recuperant-me d’una fractura i aquell dia no em vaig trobar bé, després vaig anar a totes, CiU després de la primera va estar una temporada sense venir, com recordarà el senyor Molons jo li vaig insistir que tornessin doncs considerava important que hi fossin, així ho van fer.
El més fort és que menteixin per quedar bé ells, és fals i a més és mentida que siguin la única força que s’ha compromès a col·laborar econòmicament, ERC també ho ha fet.
Segurament l’emprenyament del Sr. Molons deu ser per haver-se quedat sense foto, doncs l’alcalde ja li va demanar disculpes públicament a l’Aplec.

Ramon Pujol

Membre de la Comissió Organitzadora de la Consulta.
Membre de la Comissió Organitzadora de l’Aplec.
Membre de l’executiva de la secció local d’ERC.
Col·laborador de la promoció de les consultes per Decidim.cat

Anuncis

Deixa un comentari

Encara no hi ha cap comentari.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Deixa un comentari

