Xerrades sobre les Consultes

 Anar per aquest móns de Déu predicant la fe en les consutes sobre la independéncia de Catalunya és molt interessant.

La setmana passada vaig anar a fer xerrades a Solsona i a Xerta.

A Solsona vam anar en Quim  i jo, vam arribar amb prou temps com per fer un tallat i anar cap el local d’ERC de Solsona, vam ser els primers en arribar al cap de poc va arribar el nostre amfitrió en Xavier , a la reunió hi eren presents els alcaldes de Pinell i Llobera a més de regidors de Riner, Odèn i Solsona, hi havia en total una vintena de persones, anava enfocat als pobles del Solsonès però també havia gent de Solsona, entre  les quals hi era un organitzador de la consulta de Solsona.
Entre les preguntes i els dubtes que entre en Quim i jo vam anar contesten ens van passar ven bé prop de dues hores….
Un petit entrepà , una amena conversa amb en Xavier i avall, a quarts de tres de la matinada arribàvem a casa amb la satisfacció d’haver ajudat amb la nostre modesta experiència a uns bons companys.
A Xerta hi vaig anar  tot sol, massa lluny per tornar de matinada, em vaig quedar a dormir a casa d’uns amics a Tortosa.
Com sempre que puc vaig arribar mitja hora abans de l’hora, vaig fer un vol per el poble i com que deuria fer pinta de foraster en Ruben  em va reconèixer i ja ens vam posar a xerrar, em va presentar pràcticament a tots el regidors de Xerta, també a en Felip  de la comarcal del Baix Ebre. 
Vam fer la reunió al casal d’avis del poble, hi avia potser una trentena de persones, em va demanar que expliques com havia anat a Arenys de Munt, vaig  anar improvisant una xerrada d’uns 40 minuts i desprès de contestar unes quantes preguntes molt interessants vam acabar la xerrada prenent una cervesa a l’agradable plaça major de Xerta, no em vaig quedar a sopar dons els meus amics de Tortosa m’esperaven.
Salut,independència i república.
Ramon
Deixa un comentari

Encara no hi ha cap comentari.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Deixa un comentari

